Webáruházunk süti (cookie) fájlokat használ, ezeket a böngészője tárolja. A 'cookie'-k személyes adatokat nem tárolnak, az oldal helyes működéséhez szükségesek. Az oldal használatával elfogadja a 'cookie'-k használatát. Adatkezelési Tájékoztató »

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések
Megrendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések.

Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő 1-2 munkanap, de maximum 5 munkanap. Banki átutalásnál, a bankszámlánkra megérkezett pénz idejétől értendő a szállítási határidő! A pontos kiszállítási dátumot a webáruház minden terméknél kiírja.


Ki hozza a csomagot?
A csomagot a GLS, vagy a Magyar Posta futárszolgálat szállítja. Bármilyen otthoni, vagy munkahelyi címre kérheted a csomagot. A csomag kézbesítése munkanapokon 8.00 - 17.00 között történik.  Ha szeretnél üzenni valamit, azt a megjegyzéshez írd be. A megadott telefonszámon felhívunk, ha bármi gond adódna a megrendeléseddel kapcsolatban.

Mennyi a szállítási díj?
Banki átutalás és utánvét között választhatsz:
- Banki átutalás (előre átutalod a megrendelés értékét): Megadott számlaszámra, előre fizetheted be az összeget. A szállítási költség 1290 Ft. Fontos: Akkor postázzuk a megrendelésed, amikor a vételár és a szállítási költség a bankszámlánkra megérkezett!

- Utánvét (A futárnak fizetsz átvételkor): A megrendelésedet a legközelebbi csomagfeladási napon átadjuk a futárszolgálatnak, amit a futárnak kell kifizetned a csomag átvételekor. A szállítási költség 1490 Ft.

Ha 12 000  Ft felett rendelsz, a kiszállítás Magyarország egész területére INGYENES! Függetlenül, hogy utánvétes, vagy átutalásos fizetést választottál.

Hogyan rendelhetek külföldre?
Külföldre Európán belül bárhová szállítunk. A webáruházban kiválaszthatod melyik országba szeretnél rendelni. Itt a szállítási díj  2500 Ft. Külföldi rendelés esetén csak előre, banki átutalással tudsz fizetni! Európán kívüli országokba nem szállítunk csomagokat!

Van-e mindenből raktáron?
A Webáruházban található termékek 95%-a raktáron van. Ha mégis átmeneti hiány lépne fel, akkor a webáruház nem engedi megrendelni a terméket.

Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre?
Minden általunk kínált és tőlünk vásárolt termékekre 14 nap garanciát vállalunk! Neked csak vissza kell küldened részünkre a terméket, és mi szó nélkül visszafizetjük a teljes vételárat! Ezáltal teljes biztonsággal kipróbálhatod, sőt használhatod a koromdiszites.hu termékeit úgy, hogy bármilyen kockázatot vállalnál. Azért adunk garanciát, mert tudjuk, hogy a termék jó! Hisszük, hogy Neked is nagy hasznodra válik. Az eddigi tapasztalatok, és a vásárlóink elégedettsége hamar meggyőzött bennünket is.

Miért jobb, ha az interneten keresztül itt rendelem meg a termékeket, mintha boltban venném meg?
Az oldalon minden készlethez, olyan egyedi (csak digitálisan használható) szolgáltatások járnak, amit a hagyományos kereskedelemben nem kaphatsz meg. Az oldalon olyan plusz információkat és segédanyagokat kapsz, amit speciálisan ehhez az oldalhoz és ezekhez a koromdiszites.hu  szettekhez fejlesztettünk ki. 12 000 Ft felett INGYENES kiszállítás Magyarország egész területére! Így gyakorlatilag házhoz viszik a terméket és semmilyen plusz költséget nem kell fizetned. Ezekkel a lehetőségekkel árban és szolgáltatásban is garantáltan a legteljesebb kiszolgálást tudjuk nyújtani Neked.

Visszavásárlási garancia
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti ügyfélszolgálatunkon a +36-20-351-1556 telefonszámon, vagy e-mailen a info@koromdiszites.hu címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék kézhezvételének napjától nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni.
A Netkosár Marketing Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A Netkosár Marketing Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A termék visszaszolgáltatása postai úton történik (4027 Debrecen, Füredi út 75/B 5/20). A Netkosár Marketing Kft. technikai okokból csak postai csomagot nem tud fogadni, ezért személyesen a termék visszaszolgáltatása nem lehetséges. A vásárló kérésére, az ügyfélszolgálat készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfeleink ilyen irányú igényüket ügyfélszolgálatunkon jelezhetik. Ebben az esetben, a visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a Magyar posta díjtáblázata a mérvadó! DÍJTÁBLÁZAT